LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Promocja zagraniczna innowacyjnej marki LA-LE w związku z EXPO 2025”.
Projekt realizowany jest celem promowania innowacyjnej marki produktowej LA-LE oraz Marki Polskiej Gospodarki na zagranicznych rynkach zbytu.
W projekcie planowane jest wzięcie udziału w targach i misjach gospodarczych poza granicami kraju oraz skorzystanie z kampanii promocyjnych.
Z projektu korzystać będzie przedsiębiorstwo, ponieważ zakłada się zwiększenie poziomu internacjonalizacji firmy dzięki jego realizacji.
Efektem projektu będzie podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych i zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.
Wartość projektu ogółem: 227 409.32 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 105 773.34 zł
LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa LA-LE poprzez udział w targach wystawienniczych i misjach gospodarczych.”
Projekt realizowany jest celem promowania innowacyjnej marki produktowej LA-LE oraz Marki Polskiej Gospodarki na zagranicznych rynkach zbytu.
W projekcie planowane jest wzięcie udziału w targach i misjach gospodarczych poza granicami kraju oraz skorzystanie z kampanii promocyjnych.
Z projektu korzystać będzie przedsiębiorstwo, ponieważ zakłada się zwiększenie poziomu internacjonalizacji firmy dzięki jego realizacji.
Efektem projektu będzie podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych i zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.
Wartość projektu ogółem: 349 256.63 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 165 019.04 zł
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji
w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu: Rozwój eksportu Przedsiębiorstwa LA-LE SP. Z O.O. - wypromowanie naturalnych kosmetyków za granicą.
Cel projektu: promowanie produktów branży kosmetycznej, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.
Planowane efekty projektu:
- podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.
Wartość projektu ogółem: 498 700.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 423 895.00 PLN
Beneficjent: LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ