NOWOŚĆ: TRIPEPTYDY MIEDZIOWE
polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dofinansowanie z Unii Europejskiej

 

LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Promocja zagraniczna innowacyjnej marki LA-LE w związku z EXPO 2025”.

Projekt realizowany jest celem promowania innowacyjnej marki produktowej LA-LE oraz Marki Polskiej Gospodarki na zagranicznych rynkach zbytu.

W projekcie planowane jest wzięcie udziału w targach i misjach gospodarczych poza granicami kraju oraz skorzystanie z kampanii promocyjnych.

Z projektu korzystać będzie przedsiębiorstwo, ponieważ zakłada się zwiększenie poziomu internacjonalizacji firmy dzięki jego realizacji.

Efektem projektu będzie podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych i zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.

Wartość projektu ogółem: 227 409.32 zł

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 105 773.34 zł

LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa LA-LE poprzez udział w targach wystawienniczych i misjach gospodarczych.”

Projekt realizowany jest celem promowania innowacyjnej marki produktowej LA-LE oraz Marki Polskiej Gospodarki na zagranicznych rynkach zbytu.

W projekcie planowane jest wzięcie udziału w targach i misjach gospodarczych poza granicami kraju oraz skorzystanie z kampanii promocyjnych.

Z projektu korzystać będzie przedsiębiorstwo, ponieważ zakłada się zwiększenie poziomu internacjonalizacji firmy dzięki jego realizacji.

Efektem projektu będzie podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych i zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.

Wartość projektu ogółem: 349 256.63 zł

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 165 019.04 zł

 

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji
w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

 

Tytuł projektu: Rozwój eksportu Przedsiębiorstwa LA-LE SP. Z O.O. - wypromowanie naturalnych kosmetyków za granicą.

Cel projektu: promowanie produktów branży kosmetycznej, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.

Planowane efekty projektu:

  • podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.

 

Wartość projektu ogółem: 498 700.00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 423 895.00 PLN

Beneficjent: LA-LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ